2012. július 25., szerda

Gliss Kur Satin Relax kifésülő balzsam - csak néhány fújás és kész

Már nem emlékszem, mikor és kinél láttam először spray balzsamot, de azt tudom, hogy megtetszett, és mint minden újdonságot, ezt is ki kellett próbálnom.

Évekig használtam a Gliss Kur Express Repair kifésülő balzsam sprayt, akkor még csak az az 1 fajta volt, aztán mikor megjelent a többi, váltottam. Jelenleg a Satin Relaxot használom, ami így néz ki:
Igazából nem ilyen színe van, hanem inkább halvány rózsaszínes, ilyen:
Bár itt sem nagyon látszik, mert már csak egy kevés van benne. Ez még olyan 2 - 3 alkalomra lesz elég, utána egy időre felfüggesztem ezt is, és kipróbálom az Alterra balzsamokat.

Ezt a spray állagú balzsamot hajmosás után szoktam használni, amikor leveszem a törülközőt a hajamról. Jól befújom vele a kócos tincseimet, és utána kifésülöm. Már próbáltam úgy is, hogy kihagytam 1 - 1 alkalommal, ilyenkor érezhetően nehezebb volt megfésülnöm a vizes hajamat. Az illata mindegyik fajtának más, nekem még mindig az Express Repairé tetszik a legjobban.

Ami fontos, hogy nem kell kiöblíteni, de nyugodtan fújhattok rá bőven, mert nem lesz zsíros hatású a haj. Szép fényes és puha lesz tőle.

Arra viszont figyeljetek, hogy ha csempén állva használjátok, akkor utána vigyázzatok, mert ahol a permet lehullik a padlóra, ott nagyon csúszós lesz tőle :)

Tehát: 

  • Mi ez? Gliss Kur Satin Relax kifésülő balzsam spray.
  • Hol? Bármelyik drogériában, vagy hipermarketben, a sampon/balzsam részlegen megtaláljátok.
  • Mennyiért? Változó, volt már olyan hely ahol 899 Ft-ért, de olyan is ahol 1099 Ft-ért vettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése