2012. július 30., hétfő

Hétvégi, színes - repedezős köröm

Szombat délelőtt indulás előtt még volt egy órám arra, hogy valami körmöt csináljak magamnak. Mivel a múlt héten négy új lakkot is beszereztem, ezért most bőségzavarban voltam, nem tudtam, hogy melyik legyen a nyerő erre a hétvégére.

Így született meg ez a köröm:






Elismerem, elég feltűnő, de akiknek eddig mutattam, azoknak tetszett :) Vidám, nyárias, színes.

Így legalább most láttam azt is, hogy melyik színes lakkon hogyan mutat a fekete repedezős. Szerintem amúgy a sárgán és a rózsaszínen néz ki a legjobban.

Ezeket használtam hozzá:

















  • essence colour&go 46 wake up!
  • essence colour&go 95 wanna be your sunshine
  • Aden No. 65. Forbidden Fruit
  • essence colour&go 91 glamorous life
  • Lovely trend edition jeans club
  • Essence Nail Art Cracking 01. Crack me! black
  • Essence XXXL Shine Gel - Look top coat 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése