2012. július 24., kedd

Mai köröm


A múlt héten, mikor vásárolni voltam, láttam, hogy akciósak az Essence lakkok, ezért nem tudtam megállni, és vettem is kapásból kettőt. A hétvégén pedig megérkezett az Avonból rendelt lakkom is, így persze ki kellett próbálni mind a hármat egyszerre. Íme az eredmény:

Nem túl mutatós, de próbának megtette :) Az alábbi termékeket használtam hozzá:
  • AVON Color Trend Hangulat körömlakk Daring
  • Essence Nail Art Cracking repedezős körömlakk 01. Crack me! black
  • Essence XXXL Shine Gel - Look topcoat körömlakk


Megjegyzés: az Avon lakkon nagyon csodálkoztam, mert a katalógusban teljesen más színe volt, azt hittem erős sötétkék lesz, ezzel szemben.... viszont volt régen egy körömlakkom, ami szinte teljesen ilyen színű volt (ha jól emlékszem talán az lehetett a legelső), és nagyon szerettem, viszont elveszett, és többet elő sem került. Így most örülök, hogy találtam egy hozzá hasonlót :) Az essence fedőlakkból nem tudom, mennyit kellene felkenni, hogy tényleg zselés hatású legyen, én nem sajnáltam a körmömről, mégsem látszik egyáltalán zselésnek. Na mindegy, legközelebb talán több szerencsével járok majd ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése