2012. július 27., péntek

Milyen típusú hajad van???

Az alábbi bejegyzést Jutánál találtam, de mivel tetszett, ezért úgy gondoltam, hogy én is kiteszem :)

Hogyan állapíthatod meg a hajad típusát???

Íme az egyes hajtípusok leírása, és jelölése:

1 - es egyenes haj:
  • 1/a, bot egyenes
  • 1/b, egyenes, enyhe hullámokkal
  • 1/c, egyenes nagyobb hullámokkal, néhol S alakú fürtök
2-es hullámos haj:
  • 2/a, laza, kinyúlt S hullámok, az egész hajon
  • 2/b, rövidebb, különállóbb S hullámok (mint fonás után)
  • 2/c, különálló S hullámok, néhol spirál alakú göndör tincsekke
3-as  göndör haj:
  • 3/a, nagy laza spirálszerű fürtök
  • 3/b, loknis, ugráló tömött fürtök
  • 3/c, szűk dugóhúzó szerű fürtök


F típus: finom, vékony szálak, néha szinte áttetsző, ha fény felé fordítod, selymes.

M típus: közepes, se nem durva, se nem finom, olyan mint egy pamut szál.

C típus: durva, vastag szálak, hasonló szőr található legtöbb ázsiai, latin-amerikai származású vagy a bennszülött emberen, mikor oda-vissza görgeted akkor valóban hallani.


Vastagság, dússág megállapítása

Kösd a hajad lófarokba, úgy, hogy az összes hajad összefogd. Majd mérd le a copfod kerületét. 

     I - vékony (kevesebb, mint 5 cm)
     II - normál (5-10 cm)
     III - vastag (több, mint 10 cm)


Ezek alapján az én hajam:  
  • 1/c
  • Az M és a C között nem tudok dönteni, de szerintem inkább C
  • A vastagságról pedig nem tudok nyilatkozni, mert épp a múlt héten lett a hajam ritkítva, de ha az eredeti állapotát nézzük, akkor szerintem III (így most II)

 

Nektek milyen a hajatok??? Írjátok meg kommentbe :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése