2012. július 31., kedd

New Clothes :)

A hétvégén két új darabbal gyarapodott a ruhatáram :)
Még mielőtt megkérdeznétek, hogy hol lehet ilyet venni, nem tudom, ugyanis turkálóból van.

Szerintem turiba járni egyáltalán nem ciki. Sokszor nagyon jó, szinte új ruhákat találni, valamelyiken még a címke is rajta van. Az sem igaz, hogy csak a szegények járnak turkálni, ugyanis egy nívósabb turiban simán kerülhet annyiba egy ruha, mintha megveszed a butikban. Ami nagy előnye a turiknak, az az hogy elég egyedi a választék, egy ruhából sincs több ugyanolyan, így szinte biztos, hogy az általunk választott darabok nem fognak velünk szembejönni az utcán (amire sok lány allergiás, megjegyzem, engem nem annyira zavar). Plusz a ruhák általában jó minőségűek, nem fakulnak és bolyhosodnak pár mosás után, mint a kínai cuccok.

Én nem sokszor járok turkálni, de anyukám szinte minden héten megy, és mindig csodás ruhákkal jön haza. Szerintem ehhez szerencse is kell, én valamikor hiába turkálok fél órán keresztül, nem találok semmit, anyu pedig olyan, mintha egy mágnes lenne a kezében, vonzza magához a szebbnél - szebb ruhákat :)

Az alábbi két szépséget is a múlt héten találta nekem:

Farmerszoknya, az alja szép mintás:

Pánt nélküli fölső, ezüst mintákkal, és kis kövekkel:

És a kettő együtt:

Nektek mi a véleményetek a turikról??? Szoktatok turkálóba járni???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése