2012. augusztus 15., szerda

Water Marble köröm tutorialok

A vizes technikával készült, azaz water marble körmök egyre jobban hódítanak mostanában. Tény, hogy az elkészítésük kissé hosszadalmas, és macerás (főleg ha mindegyik ujjon akarjuk alkalmazni), viszont ha jól sikerül, akkor az eredmény magáért beszél, gyönyörű mintás körmöket lehet alkotni vele. 

Mint sok ilyen trükköt, ezt is a legegyszerűbb videókból ellesni, megtanulni.

Összegyűjtöttem nektek a szerintem legjobb tutorial videókat a YouTube - ról. A legtöbb nem magyar nyelvű, ez azonban senkit se zavarjon, hiszen úgyis a látvány a lényeg :)


A klasszikus water marble köröm:

 Spriál mintás rózsaszín water marble körmök:

Valentin napi köröm:

Halvány színekkel készült köröm:

Kék mintás köröm. Nekem ez a kedvencem, bár ez már elég nehéz, csak tapasztaltabbak, vagy jó kézügyességűek próbálkozzanak meg vele (én sajnos egyik sem vagyok :D )


A videók után gondolom mindenki kedvet kapott hasonló körmök kreálásához. Bevallom én is :D Egyenlőre most még tervben van pár köröm az új szerzeményeimmel, de aztán majd sort kerítek erre is :)

Ti csináltatok már water marble körmöket??? Milyet, és hogy sikerült???


UPDATE: a kíváncsiság nem hagyott nyugodni, és amúgy is unatkoztam, így délután megpróbálkoztam vele én is. Hát mit ne mondjak, az eredménye eddig siralmas, semmi vállalhatót nem sikerült alkotnom, a lakkok vagy teljesen szétfolynak, vagy egyben maradnak. Szóval kész katasztrófa. Aki szintén próbálkozott, írja meg hogy mire jutott :)

2 megjegyzés:

  1. régóta szeretném kipróbálni :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Feliratkoztam a blogodra :) én ma is próbálkoztam vele, de eddig semmi eredmény :( írtam róla egy bejegyzést is, ahol láthatóak a bénázásaim :D

    VálaszTörlés