2012. szeptember 11., kedd

Kedélyjavító vásárlás

Ma fél 4-ig suliban voltam, és mi tagadás 9 tanóra egymás után azért eléggé fárasztó. Hazafelé még volt háromnegyed órám a buszig, így gondoltam bemegyek a Rossmannba nézelődni, hátha találok valami érdekeset.

Útban a bolt felé viszont megláttam egy fodrászbolt kirakatában pár üveg körömlakkot. Próba szerencse, betértem a boltba. A pulton jó nagy választék volt lakkokból, meg más körmös dolgokból.

Végül ezeket vettem meg:

Flormar körömlakk 321 
(nem ismerem ezt a márkát, ez az első ilyen lakkom, ha valakinek van vele tapasztalata, írja meg)

Virágos körömmatrica
Ilyet már régóta szerettem volna, csak eddig nem találtam olyat ami tetszik. Múltkor az essence állványon néztem, de eléggé ki volt fosztva a készlet. Most már végre ilyen is van ;)



Hamarosan jönnek az ezekkel készített körmök :)

1 megjegyzés:

  1. körömmatricát már én is nagyon régóta nézegetek, ez tényleg jól néz ki. látom te is szeretsz vásárolni, mire szórnál el 50ezret? :) tejes kérdésekre kell jól válaszolni hozzá http://minu.me/-milkgame

    VálaszTörlés