2012. szeptember 16., vasárnap

Klasszikus színek, kicsit feldobva

A héten vettem egy szép piros lakkot, amit ezen a hétvégén fel is avattam :)

A sima piros lakkozás túl unalmas lett volna, ezért egy kissé feldobtam a manikűrt, a klasszikus piros - fekete párosítással, és egy kis mintával. Bár nem teljesen olyan lett, mint amilyenre számítottam, de azért publikálható:




Sajnos egész nap borult idő volt, így nem tudtam olyan képet készíteni, amin napfényben is látszik a lakkozás.

Ezekkel készült:

  • Flormar nail enamel 321
  • essence Nail Art Cracking 01. Crack me! black
  • essence XXXL Shine Gel - Look top coat
  • Nail Sticker 3D Design Nail Art körömmatrica

A Flormar márkájú lakkot most használtam először.
Első benyomások:
- erőteljes színe van, szépen fed, gyakorlatilag 1 réteg is elég lenne, én azonban már megszokásból is  mindig két réteget kenek fel
- a kupak fogása egy kicsit furcsa, de az ecsettel könnyen lehet dolgozni, szépen elteríti a lakkot
- tartósság szempontjából nem a legjobb: más lakkok simán kibírnak 4 - 5 napot is a körmömön, ez pedig már másnap lepattogott 4 ujjamon is, pedig nem csináltam semmi különöset. Képet is hoztam róla:



(és persze mire a lakkom tönkrement, a nap kisütött :)  )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése