2012. szeptember 14., péntek

Utánpótlás

Épp tegnap vettem észre, hogy már alig van az Alterra samponoban, így ma hazafelé beugrottam a Rossmann-ba venni egyet. Ez most nem a szokott "helyem" volt, hanem egy másik bolt, kissé messzebb.

Kellemes meglepetésként ért, hogy itt szinte mindenből nagyobb a választék, mint a másikban (pl. rengeteg új essence lakk is van).

A samponoknál is ez volt a helyzet. Találtam ugyanis egy új fajta (legalábbis nekem az, mert még nem láttam ilyet) Alterrát, mégpedig ezt:


Alterra Regeneráló Sampon makadámdió és füge

A többi már egyszerű: megnézegettem, megszagolgattam, megszerettem, megvettem! :)

Teszt hamarosan ;)

3 megjegyzés:

  1. Szia :) A blogod bekövetve :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, bevált azóta ez az újfajta Alterra, mert nekem is fogyóban van az előző, és ezt pont töredezett hajra írják (amilyennel én is szenvedek :))
    Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, örülök h a blogom által megtaláltad a megfelelő sampont :) Nekem is bejött, ilyet veszek legközelebb is :)

      Törlés