2012. november 22., csütörtök

Ferde is, színes is, pöttyös is.... :)

Valamiért még mindig nem sikerült teljesen zöldágra vergődnöm a körömnyomdázással, eddig egyszer sem lett olyan, mint amilyet szerettem volna.

Most egy kicsit szüneteltetem a gyakorlást, de nem szerettem volna lakk nélkül maradni, ezért egyik este egy hirtelen ötlet hatására ezt hoztam össze:


Lámpafénynél:




Vakuval:




Sajnos, a dolog hiába indult jónak, a végeredmény itt sem az lett, amire számítottam. A lakkozást este 9 óra körül fejeztem be (ekkor kentem rá a fedőlakkot, és fújtam le az ún. "száradásgyorsító" spray-vel), ezután kb. éjfélig fenn voltam, és tapintásra, ránézésre teljesen szilárdnak tűnt a kreálmányom. Reggelre azonban mégis tele lett az ágynemű lenyomataival, és a körömvégeken sem kopást láttok, hanem egyszerűen felgyűrődött a körmömön a lakkréteg.

Hogy lehet az, hogy 3 óra sem elég a száradásra?! Ráadásul az múltkori teszten csúnyán megbukott lakk szárító spray miatt csúnyán buborékos is lett....(a sárga részen látszik jobban), úgyhogy valószínűleg ezt most használtam utoljára.

Na de elég is a panaszkodásból, azért a manikűr elkészült, olyan lett amilyen, de legalább van :)

Ezeket használtam hozzá:

  • essence colour&go 95 wanna be your sunshine
  • essence colour&go 133 oh my glitter!
  • essence Vampire's Love 03 true love (a pöttyökhöz) 
  • esssence XXXL shine gel - look top coat

Nektek is meggyűlik a bajotok néha a körömlakkok száradásával???


2 megjegyzés:

  1. tetszik a blogod. feliratkoztam a követőid közé-.

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) én is feliratkoztam a tiédre :)

      Törlés