2012. november 29., csütörtök

Rossmann shopping

Lassan eljön a következő hajfestés ideje (augusztus végén volt utoljára, tehát nem kapkodom el :D ) úgyhogy ma ideje volt már beszerezni a festéket. A Rossmann-ban most elég sok akciós van, így oda mentem válogatni. Mikor nézelődtem, eszembe jutott, hogy tusfürdőm is elég kevés van már, így azt is vennem kellett

Röviden: ők jöttek ma velem haza:

  • Palmolive Calming Pleasure tusfürdő, cseresznyevirág és aloe vera kivonattal (469 Ft akciósan)
  • Palette Mousse Colour shake & colour hab állagú hajfesték, fekete (1249 Ft akciósan)

Ilyen hab állagú festéket nem használtam még, most sem ez volt a fő cél, ám mivel le volt árazva, gondoltam egy próbát megér. Ha nem jön be, akkor maximum nem veszek többet ilyet. Remélem rendesen befogja majd a hajamat, mert a legutóbbi Syoss festék már teljesen kikopott, kékesfeketéből elég fura barnás - vöröses színe lett. Ha minden igaz, a hétvégén meg is ejtem a festést :)

Ti használtatok már ilyen fajta festéket?? Mik a tapasztalataitok???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése