2013. január 6., vasárnap

Kifutó essence cuccok - amit még szeretnék beszerezni

Több blog is írta már, hogy tavasszal ismét megújul az essence termékkínálata, sok minden megszűnik (de gondolom lesznek majd újak helyettük).

A termékek pontos listáját megnézhetitek Aninál, a képeket pedig Loránál.

Sajnos több olyan is el fog tűnni, ami nekem nagyon tetszik, így a januári feladatom az lesz, hogy ezeket még gyorsan beszerezzem. Persze nem biztos, hogy mindent sikerülni fog, de azért igyekszem ;)

Ezeket szeretném megvenni mindenképpen:



















Nail Art Colour Polish 01 midnight date





















Nail Art Colour Polish 05 boys are back in town






















Colour&go 131 ballerina's charm





















Colour&go 135 i'm bluetiful



Ez a 4 lakk elég is lesz, sminkekből most el vagyok látva bőven. Remélem, hogy akciós áron sikerül majd elcsípnem őket, akkor nagyon fogok örülni :D


Ti mit szeretnétek még megvenni a kifutó essence termékekből???  

2 megjegyzés:

  1. a colour3 lakkokat és pár special effect! topper lakkot szeretnék még mindenféleképp beszerezni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma én is nézegettem a special toppereket, lehet, hogy azt a pelyhes fedőlakkot beszerzem még én is ;)

      Törlés