2013. január 3., csütörtök

Köröm - pihi

Biztosan nektek is feltűnt, hogy már több mint egy hónapja nem volt új manikűr a blogon. Ez azért van, mert úgy döntöttem, egy időre szüneteltetem a lakkozást.

Kb 15 éves korom óta lakkozom a körmöm, hosszabb - rövidebb kihagyásokkal. Volt olyan időszak, mikor 1 éven keresztül nem volt olyan nap, hogy ne lett volna valami a körmömön, amint lemostam az előzőt, már álltam is neki a következőnek. De olyan is volt, hogy hónapokig ki sem nyitottam egy lakkos üveget sem.

Az utóbbi időben (főleg mióta a blog működik) megint nagyon rákaptam a lakkozásra, sok mindent kipróbáltam, több - kevesebb sikerrel.

Nekem nagyon tetszettek a színek és minták, a körmeimnek viszont annál kevésbé. Az utolsó felrakott manikűröm után vettem észre, hogy a körmeim sárgásak lettek, töredeztek, és eléggé elgyengültek. Ez még nem zavart annyira, viszont az utolsó csepp a pohárban az volt, mikor takarítás közben az egyik (nem hosszú!) körmöm sarka beleakadt a padlószőnyegbe, és "felgyűrődőtt" egy pillanatra. Nem tört le, csak egy vékony fehér vonal látszott, viszont 2 napig baromira fájt.

Ekkor döntöttem úgy, hogy most egy ideig hanyagolom a lakkozást, és nem hagyom megnőni a körmeimet, hogy szépen visszaerősödjenek. Ez alatt az idő alatt semmilyen lakk és lemosó nem fog érintkezni a körmeimmel.

Nem ez az első ilyen eset, úgyhogy tapasztalatból mondom, pár hónap, és a körmeim regenerálódnak, akkor újra folytatom majd a manikűrözgetést :)

Tőletek, kedves olvasók, addig is türelmet kérek,  maga a blog nem szünetel, lesznek körmös tippek, ötletek, csak saját manikűrök nem.

Olvassatok továbbra is ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése