2012. augusztus 7., kedd

Egy kis sötétség

A múlt heti rendkívül színes, vidám köröm után úgy gondoltam, most kipróbálok valami sötétebbet, így legalább letesztelhettem a nemrég vásárolt fekete essence lakkomat.

Íme, ez lett a végeredmény:

napfényben:

















                                                                                   árnyékban:











































Ezeket használtam hozzá:














  • essence colour&go 85 galactic black
  • esssence XXXL shine gel - look top coat
a gyűrűsujjamon lévő mintához még:
  • essence Vampire's Love 03 true love
  • essence multi dimension 59 purple diamond
A lila mintát a színátmenetes körmökhöz használt szivacsos technikával készítettem, avval a kis módosítással, hogy az összes színt a szivacsra kentem rá, és így vittem fel a körmömre. Szerintem így sokkal szebb lesz, mintha kifesteném a körmöm az alapszínnel, és arra nyomkodnám rá a többit.

Mikor már elkészültem, akkor jöttem rá, hogy a fekete körmökre nem kellett volna az átlátszó fedőlakk, mert a csillámok úgy néznek ki tőle, mintha apró buborékok lennének. Most már ezt is tudom. Ez a lakk önmagában a legszebb :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése