2012. augusztus 17., péntek

Nagy körömlakk mustra - régi kedvenceim

Mióta blogolok, rakok fel képet minden új lakkról, amit veszek. Azonban már a blog előtt is lakkoztam a körmöm (igaz nem annyira sűrűn, és nem fordítottam rá annyi figyelmet, mint mostanság), bár nem volt olyan sok lakkom.

Ebben a bejegyzésben szeretném nektek bemutatni a régi kedvenceimet, amik közül már sajnos nem mindegyik használható.

  1. AVON matte Violetta: matt hatású lakk. Még lesz majd szó róla.
  2. Miss Sporty Lasting Colour 420: sötétszürke, kis csillámok vannak benne. 2 rétegben szépen, egyenletesen fed. 
  3. Miss Sporty Lasting Colour 60: zöldeskék, metálos fényű árnyalat. Régebben nagyon szerettem, elég sokat használtam. Sajnos eléggé besűrűsödött, nehéz szépen felkenni, és nagyon lassan szárad.
  4. Miss Sporty Clubbing Colour Metal Shine 311: Ez volt talán az első csillogósabb lakkom. Nagyon szép metálszürke, napfényben gyönyörűen csillog. Sajnos ez is nagyon be van már sűrűsödve, esetleg körömdíszítéshez használható még, kis mennyiségben.
  5. AVON mirror shine, silver foil:  ezt ajándékba kaptam. Nem értem, miért "mirror shine", mert egyáltalán nem csillog, én félmattnak mondanám. A tartósságát illetően sem a legjobb, alig fél nap után már láthatóan lekopik a körömvégekről, 2 - 3 nap után pedig a fél körömről.
  6. essence colour & go 71 trendsetter: ezt nemrég vettem. Nagyon szép barna szín, engem kakaóra emlékeztet. Két rétegben szépen fed, fényes és tartós. Meg vagyok elégedve vele. 


  1. Jollie France 84: ez a lakk nagy kedvencem volt!!! Egy kisboltban vettem, ha jól emlékszem 300 Ft-ért. Szerelem volt első látásra. Erőteljes, királykék szín, fényes, de nem csillámos, 2 rétegben tökéletesen fed. Nagyon sokszor használtam, a képen nem látszik, de nem sok van már az üvegben. Sajnos már teljesen használhatatlan, sűrű, nyúlós lett, és órák alatt sem szárad meg, de eddig még nem volt szívem kidobni :) Egyetlen negatívumként azt említeném, hogy elég nehéz volt lemosni, tiszta kék lett tőle az összes ujjam.
  2. Miss Sporty Lasting Colour 20: halvány bézs színű, gyöngyházfényű lakk. Azt hiszem, ez a legszolidabb lakkom :) Akkor használom, ha nem akarok túl feltűnő körmöket, de volt már francia manikűr alap is. Ez is kezd már egy kissé beszáradni, de egyenlőre még használható.
  3. Miss Sporty Clubbing Colours 324: gyönyörű, kék szín, élőben kissé más az árnyalata, nekem a kora reggeli égbolt jut róla eszembe. Két rétegben szépen fed, fedőlakk nélkül is szép fényes, nincsenek benne csillámok. Elég sokszor használtam/használom, a képen látszik is a vonal, hogy már nem sok van benne. Kicsit talán sűrűbb, mint mikor vettem, de egyenlőre szépen használható.
  4. Gabrini Multivitamin 333: világos zöld félmatt lakk, felkenve látszik, hogy egészen apró csillámok vannak benne. Ajándékba kaptam, és nem sokszor használtam, nekem ez a szín nem annyira jön be. Most, hogy már több lakkom lett, díszítéshez, vagy más színekkel együtt fogom alkalmazni. Amit pozitív, hogy már kb. 3 éve megvan, de még egyáltalán nem száradt be.
  5. Golden Rose 134: ezt is úgy kaptam ajándékba. Nagyon szép csillámos, metálfényű halványkék szín, teljesen olyan mint a Miss Sporty Clubbing Colour Metal Shine, csak kékben. Egyszerűen imádom, sokszor használom csak úgy, önmagában. 
  6. essence multi dimension 59 purple diamond: az előzőhöz hasonló, csak éppen lilában. Ezt anyukámtól kaptam, mert neki már nem kellett, pedig gyönyörű szín. Lábkörmön használtam sokszor, de a kézen is szép. Ez a lakk amúgy már szerepelt a blogban, ITT.

Persze mindenképp említést kell még tennem az essence mini francia manikűr készletemről is:
Ezt régebben több féle árnyalatban is lehetett kapni az essence standokon, mostanában sajnos már egyáltalán nem látok ilyet. Nagyon szép francia manikűrt lehet csinálni vele, a halvány rózsaszín és barackszín igazán szép együtt a fehérrel.

Ezeken kívül persze voltak még lakkjaim, amik már nincsenek meg. Még emlékszem 2 AVON lakkra, az egyik halvány rózsaszín volt, a másik pedig halvány piros, csillámos, ún. "tükörfény lakk" (ahhoz képest nem volt túl fényes). Mindkettő beszáradt, kidobtam a tavalyi nagytakarításkor. Volt egy S-he lakkom is, sötétzöld csillámos, szintén nagyon szerettem, de egyszer takarításkor véletlenül lesodortam az ablakpárkányról, és az üveg összetört a csempén. Valamint volt még egy zöldes - kékes halvány csillámos Manhattan lakkom is, amit viszont olyan sokszor használtam, hogy elfogyott :) Azt gondolom észrevettétek, hogy régebben csak az efféle "hidegebb" színeket szerettem, nem volt egyetlen vörös, narancs, pink, vagy sárga lakkom, a neonszínekről nem is beszélve. Most azonban már úgy gondolom, hogy jobb, ha egy kicsit színesítem a választékot :)

Jelenleg gyűjtögető módban vagyok, azaz igyekszem minél több lakkot venni (főleg az Aden - eket szeretném kipróbálni)  :)

Nektek mennyi lakkotok van??? Melyikek a kedvenceitek???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése